Usynlig treningspartner

Morn morn dere! Okei klokka er snart fem, jeg dropper den. Men nå sitter jeg nydusjet i sofaen og spiser en typisk frokost, så jeg føler veldig at det er morgen. Jeg har ikke gjort mye i dag, men det er jo alltids digg. Jeg våknet tidlig, sto opp og satte meg akkurat her hvor jeg sitter nå nok en gang, med frokosten min og begynte på Snikskytter på Netflix. Det ligger an til å bli godt likt serie av meg det altså. Og i mens jeg satt her, så brukte jeg tre timer, fra klokka tolv til tre, på å prøve å overtale folk til å bli med meg å løpe intervaller i Granåsen, haha. Klokka tre ga jeg opp, og dro dit i eget selskap, veldig trivelig det også altså.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg løp en slags kort løype og latet som jeg hadde med meg en partner, så jeg (og min usynlige venn) løp stafett-intervaller. Det vil si jeg løp løypa, tok tiden, og idet jeg kom i mål, løp min usynlige venn, samtidig som jeg hadde pause, så løp vi annenhver gang da sant. Løypa tok ca ett minutt, og jeg tok den 12 ganger (6×2). Og etter det tok jeg en bonusrunde i trappa bare for å ha gjort det liksom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva har dere gjort i dag?

4 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 ikk noe spesiell 😉 var innom byen. Spiser 2 mini burger, chiller hjemme. Kos dg :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg