Lunchin’

Disse dagene har vært herlige, jeg har ikke noe spesielt jeg skal gjøre, så jeg føler meg relativt fri. Det eneste jeg vet er at jeg skal trene, men det gjør jeg unna fra morgenen av og etter det er det fritt fram til å gjøre hva som helst. Så i dag dro jeg og Martine til byen, egentlig bare for å ta en kaffe og gå en tur i finværet, men det ble fort en skikkelig god lunsj og litt shopping også. Vi gikk til Hagen ved Solsiden og spiste der. Skjønne Melissa tok oss i mot og serverte oss en nydelig koreansk rull (min er glutenfri, uten lefse), i tillegg til både gul og grønn juice og raw sjokolade kuler.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter vi hadde spist en sen lunsj, gikk vi innom Livid Jeans og Lounge, som er to av favorittbutikkene våre i Trondheim. Jeg var på utkikk etter en jakke på Livid og Martine kjøpte seg en supercute topp på Lounge. Kjolen Martine har på seg er forresten fra Samsøe. Jeg kan vise dere jakka jeg endte opp med senere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


 

4 kommentarer

Siste innlegg