Greetings from Spanien

Hei sann fra Spania! Dagen i dag har vart i eevigheter, føles det som. Flyet til Malaga gikk klokka seks i morrest (natt), så mye søvn før den tid skal jeg ikke skryte på meg. Rettere sagt ble det ingen søvn i det hele tatt. I går kveld da jeg kom hjem fra Hvaler var jeg helt skutt og bestemte meg for å hoppe i seng så fort jeg hadde pakket ferdig, men jeg suger til å pakke så jeg gikk og sullet fram til klokka elleve, stekte meg en pizza og ble sittende oppe. Makan til døgnrytme. 

Men uansett, vi kom oss til flyplassen, fikk sovet litt på flyet og var gira på livet da vi landet i Malaga. Vi tok taxi til leiligheten vår som ligger ganske så i sentrum av Malaga, med gådistanse til stranda. Så vi har ligget på stranda i hele dag og badet og slappet av. Når vi våknet, litt over fire, etter at alle hadde sluknet, hadde sola forsvunnet bak noen skyer og vi gikk til et supermarked og handlet inn masse mat som vi tok med og innredet leiligheten med. Når mat er livet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Kos dere masse og nyt uken! Vet du hvor bikinien til hun på det nest nederste bildet er fra? Den var så fin!

    2. Åå, jeg er så misunnelig på alle dere som får oppleve sol og varme i år! Jeg er stuck hjemme i regnbyen Bergen hvor den høyeste temperaturen vi har hatt er 15 grader i juni og juli..

    3. Hei, lurte på om du kan legge ut flere klær på din Tise bruker. Kan se for meg at bloggerne som deg har masse fine klær som de ikke bruker ofte og kan selge det videre(?)
      <3 kos deg i Spania

    4. Elsker bloggen din! Skal ut og reise selv senere i sommer. Kanskje du kunne laga en video blogg der du viser hva du pakker med deg på ferie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg