Morgentrening

God morgen dere! Selv om jeg er på ferie betyr ikke det at jeg har treningsfri. Men heldigvis ser jeg ikke på ferie og trening som kontraster, de kan enkelt flettes inn i hverandre. På byåsen elite har vi fått egne programmer for sommeren, så det er fullt kjør med egentrening. I dag har jeg tung bein på planen, så jeg var oppe klokka sju for å gjøre meg ferdig før frokost og før temperaturen rekker å stige opp til 40. Det jeg ikke visste var at gymmen på hotellet ikke åpnet før åtte. Så da spør man seg selv hva i helvette man skal finne på i en time før det åpner. Å dra tilbake til rommet for å sove var et alternativ. Men så fikk jeg en ide som hørtes enda morsommere ut. Så jeg dro på rommet og hentet Booty Builder-strikk og begynte beinøkta i trappa utenfor hotellrommet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mine er fra 3T-Shop og kan kjøpes HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så enkelt å ha med seg disse på ferie, og så mye man kan gjøre med dem. Jeg gjorde litt forskjellig, som å gå opp trappen med brede trinn og bøyde knær, og å gå sidelengs opp trappen i knebøyposisjon 5 ganger på hver for. I tillegg kjørte jeg litt spenst – hopping i trappen med samlede føtter, én og én fot, og korte spurter opp. Så enkelt kan en treningsøkt gjøres, enten du er på hytta, hjemme eller på et hotell der treningsrommet ikke har åpnet enda. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ønsker dere alle en fin dag! 

5 kommentarer
    1. Hvordan ser sommertreningsprogrammet ditt ut? Hvor mange økter er det i uken, hva inneholder de, og hvor lange er de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg