Gjennomtenkt antrekk

Hei dere! I dag har jeg ligget i skyggen hele dagen <3 så jeg har ikke blitt noe rødere, eller jo litt, skuldrene vettu, er så eksponert for sol når jeg bader. Men sånn ær’e. Veldig behagelig å ligge i skyggen da, det er faktisk 40 grader her. Jeg renner bort. Men jeg klager ikke. 

Jeg har med meg masse kjoler med spagettistropper, men det blir ikke så fint når jeg ser ut som det danske flagget med hvit hals og røde skuldre. Så kveldens antrekk blir et svart skjørt fra Zara og en svart mesh-t-shirt fra Necessary Clothing, sånn at jeg kan late som jeg bare er tæn under. Litt vel goth for syden kanskje, men jaja. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg