Pakke-prosessen

Hei dere! Nå er det ikke lenge igjen til Hellas, iiishk (det er et happy-ord som synonym for wiii, bare mye morsommere å si). Anyways, i forkant av en sydentur kreves det litt tid til pakking. Det er jo egentlig ikke så vanskelig, bare å hive med seg alt man eier av sommerklær, og huske på at man sannsynligvis ender opp med å bruke kun én eller to av kjolene uansett. I hvert fall på dagtid, på kvelden varierer man kanskje litt mer. Men jeg vet at når det gjelder meg så river jeg med meg den mest comfye strandkjolen til frokost, gidder ikke pynte meg noe særlig da altså. 

Når jeg pakker nå så ser jeg hvor lett jeg faller for farger og mønstre haha. Jeg har nesten ingen klær som ikke har enten en knæsj farge eller noe slags mønster, helst har jeg gjerne begge deler. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes bare det er sinnsykt fint med masse mønster. Det har ikke noe å si om det er litt over the top, det er bare stilig og skiller seg veldig ut i mengden. Så her ser dere litt av min pakke-prosess. 

Ha en strålende dag!

7 kommentarer
    1. Hei! Hvilken butikk og når kjøpte du den svarte bikinitrusen helt til høyre? og den oransje/bronse mellom den lilla og blå?

    2. Hvor er den svarte bikinitoppen med tre streker over fra og den rosa/beige/brune bikinien ved siden av fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg