Mine planer i sommer

Hei dere! For min del er sommerferien rett rundt hjørnet. Eller det vil si, jeg har jo hatt sommerferie en stund med tanke på skolen og at jeg hadde eksamen 2.juni. Men ordentlig sommerferie med HELT fri, får jeg på torsdagen. Jeg har igjen seks treninger før det, men det er en grei motivasjon å tenke at jeg reiser til Hellas etter treningen på torsdag. Ye thats riiight, Hellas!! Ah det skal bli godt. Og det bringer meg tilbake til det innlegget her skulle handle om, altså mine sommerplaner! 

Så det første jeg gjør denne sommerferien er å reise til Kos med mamma, pappa og Pernille. Vi skulle egentlig ikke til syden i år, noe mine foreldre sier hvert år, fordi vi skal være på hytta hele sommeren 😀 “det blir sååå fint vær i Norge i sommer sjø”, men her sitter vi i plaskregn og ni grader. Så vi ender alltid opp med å bestille en spontan tur til varmere strøk. Vi reiser på torsdag ettermiddag og blir der en uke.

Når vi kommer hjem har jeg to dager i Trondheim, før jeg reiser ned til Hvaler med heile squaden (eller vi er 13 av 15 som drar). Så vi kjører tre biler og blir der en uke. Det er jeg, Thea, Martine, Johanna, Hanna, Anna, Louise, Marty, Nora, Trine, Katrine, Maja og Ida som drar, og vi bor som alltid på hytta til Johanna. 

Så er planen å reise hjem tidlig den 16.juli fra Hvaler, for å få litt tid hjemme – ja det vil si noen få timer – før jeg, Johanna, Nora, Marty og Maja reiser videre til Malaga tidlig dagen etter, og blir der en uke. Det blir fort tre travle uker for meg det her, men jeg gleder meg til alt. 

Hva er deres planer i sommer? Norsk eller utenlandsk sommer på dere?

7 kommentarer
    1. Hørtes ut som noen fine uker! Skal selv til Hellas, Kreta på torsdagen før det blir litt hytteturer og jobb resterende deler av ferien! Kos deg masse på tur!!

    2. Hola boss lady 🙂 vet ikk hvor jg skal 🙂 planen din ser bra ut 🙂 kos dg så mye du kan 😉 take care 😉

    3. Åhh så spennende! På meg blir det norsk sommer, med forhåpentligvis mye feiring da jeg er ferdig med cellegiftkur✌🏼

    4. Har vært i Spania, også skal jeg en tur til Italia om ikke så mange ukene. Så blir det noen sommerfester og en hyttetur og kanskje en telttur i tillegg. Bare synd at været er elendig om dagen… Håper det snur for godt snart, men det ser ikke sånn ut. Neste uke er det back to 11 grader, så du får kose deg på ferie i Hellas mens vi andre går rundt og banner haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg