Når søndag er favorittdagen

God kveld! Denne helga har vært utrolig morsom, og den føles ekstra lang siden vi dro ut på fredagen. Så lørdagen ble på en måte en skikkelig søndag. Sov lenge og vi jentene bare hang sammen på dagen og lagde nachos på kvelden, før jeg og Johanna dro på Downtown og jobbet all night. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag kom den ordentlige søndagen og det var også godt. Jeg og Pernille har vært hjemme alene i helga, så vi våknet opp begge to i senga til mamma og pappa, haha den er best i verden. Jeg hadde ikke engang sett at hun lå der da jeg kom hjem fra jobb klokka tre. Så i morrest dro vi på en søndagsåpen butikk og kjøpte inn litt av hvert som rundstykker og frukt til en god frokost. Resten av dagen har jeg brukt på å se de to siste episodene av SKAM, hatt intervalltrening med laget i Granåsen, og begynt å pakke litt til sommerferie. Tenkte å komme med et sommerplans-innlegg i morgen.

Hva har dere gjort i helga?

3 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 jg er vært på elverum festivalen på lørdag ;( å chiller hjemme 🙂 beklager alt for stress så ikk hva du er skriv ned 😉 er så lyst å si hei til dg å dele noe pils med dg 🙂 venter på min dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg