Solrik brunsj

Hei! I morrest var jeg på trening med laget, vi har fast basisøkt hver tirsdagsmorgen klokka åtte på Olympiatoppen, med fokus på mage/rygg. Etter treningen hadde sola dukket opp igjen, og da blir jeg alltid så glad i livet. Så jeg kjørte innom butikken, kjøpte frukt, juice og en pose med rundstykke-mix fra Det Glutenfrie Verksted – jeg elsker det merket, anbefales for alle med glutenfritt kosthold. De har bollemix, browniemix, musli, vaffelmix og masse mer. Så lagde jeg meg en nydelig frokost/lunsj/brunsj.

I morgen skal jeg være med på noe spennende og nytt for min del! Vi blogges senere, ha en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg