Ferdig med eksamen

Hei dere, god fredda! Daaaaa var man endelig fiks ferdig med eksamen, statsvitenskap og ntnu for now. Eksamen i dag gikk ikke sånn strålende, nok en gang gikk jeg etter kun tre timer, når vi egentlig har fem, noe jeg ikke ser på som et veldig bra tegn. Det vil nemlig si at jeg ikke hadde noe mer å komme med, og at de som satt to timer lengre hadde en del mer å komme med. BUT BUT det er ikke noe å gjøre med nå. Nå er det sommerferie, sola skinner og jeg har INGENTING å finne på (jippppii?!?) Seriøst hva skal man gjøre nå, alle vennene mine er opptatt med enten sydentur, jobb, eksamen eller andre ting, så det var jo ikke så veldig exciting å bli ferdig med eksamen egentlig. Når klokka slo tolv i dag tenkte jeg liksom weyyyyy sommerferie ass faen party og livet osv, også 20 minutter etter så bare nehhj blir det fredagskveld hjemme i soffan, aleine med et glass saft da. Så hvis noen vil hive seg med på byen i kveld så er det bare å rope ut. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så her sitter jenta med litt blandede følelser. Drikker grønnsakssmoothie when she specifically asked for vodka. 
Hva er deres planer for kvelden? Trenger inspirasjon 

6 kommentarer
    1. Aaa, I envy you so much! i still have 2 weeks of classes and then one month of exams. Enjoy your free time when you can.
      Btw, can you tel a little bit more about your college?

    2. Hola boss lady iam so exiting to meet you i love your by and i will be great to talk to you i hope you understand 😉 you are so beautifulll 😉

    3. Kan du skrive litt om hvordan det var å gå statsvitenskap? Var det interessant? Tenker du å fortsette med noe lignende neste år eller bare spille håndball? Takk for svar på forhånd, det er så spennende å følge med på bloggen din!! :):)

    4. Åh, så herlig! Godt å være ferdig 🙂 Hva slags emne hadde du nå etter jul? Nysgjerrig på bøkene igjen jeg, med tanke på neste år for min del tehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg