Lever på kanten

Midt i siste innspurt av eksamenslesing så må jeg bare stikke innom for å si at jeg lever, på kanten vel og merke. Nå er jeg bare så klar for å bli ferdig med eksamen. Jeg føler meg ikke trygg i det hele tatt, noe som derimot ikke passer overhode med det jeg har brukt dagen på i dag, ettersom jeg sitter her og blogger, spiser og gjør meg klar til dagens andre treningsøkt. Jeg burde sittet pal fra soloppgang til midnatt i dag og lest, og det ville jeg kanskje gjort et par år tilbake, men nå er det nye prioteringer som tar opp plass i en travel hverdag. Jaja i morgen på denne tiden er jeg ferdig for lenge siden, and I can’t waiiiit. 

Her er noen bilder fra et liv på en annen kant. Back to LA med min bestie. Har brukt det faktum at hun kommer hjem om ikke mange dagene, som motivasjon til å komme meg gjennom pensum. Snart er alle hjemme i vår fine Trondheim by og har sommerferie ♥ Blir ikke bedre enn det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Anna ♥♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bildene er fra en restaurant i downtown LA, The perch. Det var en fet plass på en rooftop. Og jeg tør nesten låve dere at det var minst fire kjendiser der (hvis to av dem var oss) ;p 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 ikk var redd; ) all I see is you; ) you are so pretty; ) kos dg; ) one day belieber for life; ) dream on :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg