Min gode venn bip-testen

Hei folkens! Masse positiv respons på forrige innlegg, det gir masse positiv energi og motivasjon til en blogger! Tusen takk for det ♥ Denne uken startet fort og gæli med styrketester på mandagsmorgen med byåsenjentene. Jeg har ikke testet styrken min siden gymmen på videregående, så jeg må innrømme at jeg var litt rusten på det område. Vi testet i mye forskjellig, som kraft, spenst og styrke i bein og overkropp. Heldigvis er ikke dette resultatet såå viktig, det er testingen etter sommeren som betyr noe, og er en pekepinn på hvor bra man har trent i perioden. I ettermiddag står det nye tester for tur. Denne skal vi teste blant annet hurtighet og utholdenhet. Og jeg må face min (ikkesåveldiggode)venn bip-testen. Jeg har ikke sprunget bip-test på flere år, så det gruer jeg meg litt til 🙂 Sov litt dårlig i natt for å si det sånn. Men jeg prøver å minne meg selv på at det kun er for min egen del og for å se forbedring etter sommeren, jeg kan ikke sammenligne meg med alle andre. Jeg er bare så rask og utholdende som jeg er in this moment, det er ingenting å gjøre med akkurat nå. Det får bare gå som det går sant. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her var lunsjen min etter dagens morgentrening med mage/rygg. Omelett med salat og knekkebrød med krydderost. Den følelsen når du er sulten og bare smeller sammen det du finner i kjøleskapet. Godt blir det som regel uansett. Og nå sitter jeg hjemme hos Louise med Katrine og alle tre leser til hver sin eksamen. Stay strong girls, snart ferdig. Dagens moteriktige antrekk:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strålende dag! ♥

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 hvor mange snap for du om dagen 😉 hvor mange fin gutt ser du på gata 🙂 jg vet hva det betyr å elsker en hvit jenter ;)rest in peace boss lady 🙂 you are the perfect summer kropp 🙂 don t think so much 🙂 i believe in God 🙂 i chunj my mine 🙂 but you now 🙂 don t stress 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg