Stive muskler og ben

Hei dere, god fredag! I dag skinner sola i Trondheim og jeg merker at jeg automatisk blir i bedre humør av den grunn. Jeg våknet i morrest halv ni og startet dagen med å lese noen sider i boka jeg leser for tiden. Den ligger på nattbordet fordi det er bare før jeg legger meg om kvelden og eventuelt når jeg våkner om morgenen at jeg føler jeg har litt tid å sette av til å lese. Med en gang jeg er oppe av senga føler jeg at pensum må prioriteres. Boka jeg leser er forresten “Bli best med mental trening” av Erik Bertrand. Og jeg liker den, den motiverer meg.

I dag har jeg gjort unna litt skole, var en tur til fysio og fikk klemt på og stukket nåler i stive muskelknuter, og nå skal jeg snart på håndballtrening. I Utleira har vi en liten pause fra håndballen nå, har hatt det siden siste seriekamp, og starter ikke opp igjen før sent i mai, så derfor er det med Byåsen elite jeg trener håndball nå. Vi spiller forresten semifinale mot Larvik hjemme, klokka 18 på søndag (!!)

Her ligger jeg nå og tøyer og bøyer før trening, med en fresssh bringebærsmoothie. I kveld kommer noen NYGs for å tilbringe en real fredagskveld i fellesskap, looking forward ♥ Ha en strålende dag videre!

8 kommentarer
    1. Hei!
      Tenkte jeg skulle tipse deg om en bok skrevet av en tidligere håndballspiller som utviklet spiseforstyrrelser når hun var på juniorlandslaget. Det er en roman som handler om å finne seg selv og som går mye inn på hvordan en person med spiseforstyrrelser tenker og handler. Utrolig godt skrevet, jeg klarte ikke å la den ligge. Så et lite tips om du vil ha noe å lese på, og som du sikkert kan kjenne deg igjen i, om ikke selv, så kjente jeg meg mye igjen i å være en pårørende og ikke vite helt hva man skal gjøre. Boka heter 13-21 🙂 Ha en super dag!

    2. Har du noe du gjør for og holde deg motivert til å trene? Det ser ut som du har trent mye og ikke minst trent riktig, kroppen din er jo helt perfekt!
      Hadde elsket om du hadde laget bikini haul nå til sommeren forresten!

    3. Hi there! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?

      I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble
      finding one? Thanks a lot!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg