Malibu w/friendzz

Etter frokosten i dag tok det ikke lang tid før vi kjørte bort til Santa Monica College, og besøkte Anna og kjæresten hennes, Per Bjarne. Når jeg sier “vi” så mener jeg forresten mamma, pappa, Pernille og meg. Vi hadde jo så lyst til å se hvordan de bor, som studenter her i LA. Og det var veldig kult og fint da må jeg si, ikke noe tull de leilighetene der altså. Litt senere kjørte vi alle seks avgårde til Malibu for å se på shhteindyre hus og spise lunsj. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

My bestie ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi spiste på Neptune’s Net. Det var en litt annerledes plass, ikke noe luksusrestaurant, men den var kul. Tydeligvis en plass der det ofte rager kjendiser rundt når de er gira på litt sea-junk-food, som fritert scampi eller fish-taco. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ikke nok med det, men a whole lot of movies har spilt inn diverse scener der. Blant annet en scene i Iron Man 3, Gossip Girl og Fast & Furious. Og om jeg får skryte litt av det, så satt vi på det bordet der Paul Walker spiser maten sin i kveldssola i en av Fast & Furious-filmene. Dere kan se klippet under hehe, for det er jo litt morsomt da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter turen til Malibu dro vi tilbake til Santa Monica og bare gikk rundt på piren og så på ting og folk og spiste frozen yoghurt #2 for dagen, mmmm blir aldri lei.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Santa Monica pier ♥

Hva synes dere om bildene?

6 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 kom fort til Norge :/ som jg savner dg 🙂 du er min best blomster 🙂 kos dg 😉 love you 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg