Las vegas baby

Hei folkens! Nå er det på tide for meg å hoppe i seng, mens for dere står vel påskefrokosten på bordet snart. Ah jeg elsker norsk påske, eller svensk påske for min del, jeg bruker å være i Åre med familien, med skitur, solo og påskeegg. Men USA er ikke til å klage over det heller, tvert i mot! Jeg har vært kjempedårlig til å blogge, men har lagt ut noe på snap, insta og vsco. Det er liksom litt lettere der, slipper å skrive så mye og sånt. Neida, sannheten er at jeg rett og slett ikke har hatt tid. Jeg har vel åpnet macen en gang, og ellers så har den ligget fint i mappa si og ventet på meg. Nå har vi bodd et par dager i Las Vegas, og du verden for en plass!! Det er som Disneyland for voksne, hvis jeg kan si det sånn. Nå var ikke vi de største på gambling, men det var utrolig mye annet kult der. Vi var blant annet på Michael Jackson show og kjørte helikopter over Grand Canyon. Men mer om det siden. Nå må jeg ta kveld, jetlegged som jeg fortsatt er, så kan vi heller blogges i morgen. Nå befinner jeg meg nemlig på en ny plass, og gleeeder meg til å våkne her og se byen fra et lysere perspektiv enn det var da vi kom hit i kveld. Her er noen snapshots from Vegas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges ♥

6 kommentarer

Siste innlegg