Americas next top models??

Heia! Jeg har hatt skikkelig fredagsfølelse i hele dag, kanskje ikke så rart med tanke på at jeg reiser til LA i natt, så det er vel på en måte fredag for min del. Jeg sov lenge i morrest, spiste frokost og prøvde ut den nye serien “13 reasons why” på Netflix, kom ikke helt inn i den etter en episode, men den kan jo bli bra. Litt utpå dagen ringte mamma og spurte om jeg kunne ta med ei venninne og være modell for ny vårkolleksjon til 3T-Shop. Og ofc svarte en ung jente med en gammel drøm om å bli modell (lol;p) ja til oppdraget. Jeg fikk med meg Trine og vi holdt på i et par timer. Artig artig. Jeg aner ikke hvordan bildene ble, men vi tok noe småtteri med kameraet mitt også, så her er en liten sneakpeak ;);)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trine sin outfit: Topp HER , tights HER, sko HER  – Min outfit: Topp HER, tights HER, og samme sko

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Massemasse fint

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trine: bukse HER, jakke HER  ♦ meg: bukse HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå reiser jeg strakssss, neida en liten powernap først kanskje hehe. Uansett, ha en fin kveld/natt og en fin fredag i morgen, så blogges vi forhåpentligvis før vi vet ordet av det. Følg meg på snap i mellomtiden: mathildeholc ♥

8 kommentarer

Siste innlegg