3T-stand på håndballturnering

Hei dere! I dag sto jeg og Sanne på stand for 3T på Heimdal skoleturnering 2017, ikledd 3T-uniform fra topp til tå. Jeg har jo vært med på denne turneringa så lenge jeg har gått på vgs, i fjor stilte vi tilogmed med eget NYG-lag haha. Kom ikke så langt, men det var veldig morsomt. Meen i år var jeg for gammel 🙁 Så da måtte jeg snike meg inn på en annen måte, nemlig stand! Så der sto vi, midt i en klynge av svette, energiske, herlige ungdommer. Vi hadde en konkurranse, der det var om å gjøre å stå lengst med strake armer rett ut, med vektskiver i hendene. Guttene hadde 5-kilos vektskiver, og jentene hadde 3 kg. Vinnerne (en gutt og en jente) fikk et gavekort hver på 500 kr på 3T-shop. I tillegg ga vi ut gratis dagspass på 3T og et påsketilbud. Det ble en artig dag, men det kjentes på håndballtreninga etterpå at hele gjengen som hadde vært med (Marty og Ida går 4.året på Heimdal vgs, og var arrangører + meg og Sanne) var sykt slitne i både kropp og hode. Så nå er det godt å slappe av, under et pledd, med varm drikke, mørk sjokolade og Greyyys ♥ Her er noen bilder fra dagen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg