Cowsea

Hei dere! Gårsdagen ble i stor grad preget av kampen mot Larvik, både før og etter selve kampen. Fra morgenen av gjorde jeg det jeg sa jeg ikke kom til å gjøre denne helgen, nemlig å ligge henslengt i sofaen og se Grey’s. Og klokka gikk den, så plutselig nærmet klokka seg halv fem og det var på tide å forberede seg til kamp. Vi spilte i en hall full av publikum og masse stemning. Det var også bra stemning i laget, og vi ledet mot Larvik i hele førsteomgangen. I andre omgang tok de innpå og det endte med tap til oss. Likevel var det en utrolig morsom og spennende kamp. 

Etter kampen dro jeg med elitegjengen på Cowsea og spiste masse god mat. Det ble en koselig kveld med fine folk ♥

I dag har jeg null håndball på planen, noe som er uvanlig og usedvanlig deilig haha. Så nå skal jeg til fysio og trene meg stor og sterk til neste håndballsession hehe. Resten av dagen har jeg tenkt å blogge og slappe av. Digg. Vi blogges dere, ha en fin dag! ♥

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 får du noe spilletid? vet det er vanskelig i starten og at de tar tid, men lurer bare på om du får noe spilletid? <3

    2. Silje: Jeg er nok ment som reserve, i tilfelle noen blir skadet eller hvis vi skulle lede masse over motstanderen. Men jeg har fått spilt litt, og det er mer enn jeg har forventet uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg