En helg med mange planer

Hei dere! Er det ikke deilig at det er så lyst ute? Jeg elsker det. Dagene blir så mye lengre og alt føles lettere på en måte jeg ikke kan forklare. Og endelig er det fredag igjen! Herlighet, ukene går så fort. Denne helga er det mye som skjer, eller i hvert fall mer enn de helgene når jeg bare ligger inne og ser Greys haha. I kveld skal jeg slappe av med jentene, jeg kom nettopp hjem fra håndballtrening, så nå blir det digg å hive i seg noe fredagsgodt og bare gjøre ingenting. Men i morgen begynner timeplanen min å leve litt. Jeg har håndballtrening i morgen tidlig med forberedelse til kamp på søndagen. Så har jeg frisørtime klokka to, middag med grandparents klokka fire, og så bursdag til Sannis med en hel jentegjeng ♥ På søndagen er det siste kamp i Grundigligaen, Byåsen elite mot Larvik(!) og jeg skal være med heh :)):):):) Gleder meii.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin fredagskveld! 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 digg plan 😉 formen er på topp 😀 resultalt kommer snart 🙂 du er så god å ser på 🙂 men er du noe planer til sommer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg