Nocco made me run

Hei dere! Denne dagen har hittil vært skikkelig bra. Jeg har hatt en god følelse inni meg fra jeg våknet av meg selv og bestemte meg for å dra å trene i morrest, til jeg fant meg selv halvsovende i forelesningssalen på Dragvoll og bestemte meg for å dra hjem uten dårlig samvittighet. Og enda sitter jeg her med en god følelse. Jeg satt i forelesningen den første timen og jeg prøvde virkelig å sette meg inn i det mannen foran tavla snakket om, men alt gikk inn det ene øret og ut det andre. Så da tenkte jeg det var bedre å bruke tid på å finpusse semesteroppgaven som skal leveres klokka 12.00 i morgen. Gleder meg til å få det av skuldrene. 

Økta mi i morrest var digg. Jeg ble skikkelig gira etter jeg fikk i meg en sup av Nocco Tropical, og intervallene gikk som smurt. Jeg kjørte først 30/30×10, på incline 2 og hastighet 17 de første to, 17,5 de neste fire og 18 siste fire. Deretter gikk jeg på mølla i fem minutter, før jeg kjørte en rask runde med 17/13×10 på samme incline og litt høyere hastighet (mellom 18 og 19). Etterpå trente jeg bevegelighet og balanse.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne var goooood ♥ Ny favoritt. Og med to fulle brett av denne smaken sier jeg meg meget fornøyd. Jeg fikk tilsendt 4 brett fra Nocco – et med pære, et med fersken og to med tropical – så tusen tusen takk for det! Noccodrunk fra mårra til kveld framover.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har på meg klær fra 3T-Shop. Tights HER i størrelse XS. Jeg anbefaler denne størrelsen, selv er jeg egentlig en medium, men den sitter perfekt og egner seg både til løping og styrke (det er ikke alle tightser som egner seg like godt til løping). Toppen finner dere HER, den har jeg i størrelse medium. Skoene jeg har på meg er mine favoritter for tiden og jeg bruker dem hver dag (egentlig Pernille sine, men sharing is caring, right) anyways, dere finner dem HER.

Hvilken Nocco er deres favoritt?

7 kommentarer

Siste innlegg