Oh happy day

Jeg har glemt å vise dere hva mamma kom hjem med til meg her om dagen. Hun var nettopp på venninnetur i Åre og det er vel ingen hemmelighet at jeg eeelsker matbutikker i Sverige. De har så mye godt, og så masse glutenfritt, sukkerfritt og ja you name it. De har kommet litt lenger enn Norge på den fronten, men det gjør meg ikke noe særlig, det gjør det bare enda bedre å ta turen til nabolandet en gang i blant. Såå ja mamma kjøpte med en svær bærepose med masse nammenam til mei. Happy matholck. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Posen består av forskjellige smaker Kvarg, Propud Proteinpudding, og Propud Milkshake

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har ikke smakt alle proteinpuddingene enda, bare sjokolade, vanilje og lemon cheesecake. Har jordbær, karamell og appelsin&sjokolade til gode. Yummy. 

Hvilke er dine favoritter?

6 kommentarer
    1. Hello boss lady 🙂 sjokolade smake alltid bra 🙂 jg drikke sjokomelk til frokost, savner ditt smile 🙂 alltid å ser på 😉 kos dg ^_^

    2. åh, jeg elsker disse 😀 Favoritten er nok vanilje og den med karamell. Jeg glemte å sjekke ut kvarg når jeg var i Sverige, må skrive det opp! Er det noe av det samme eller? 🙂

    3. HVA? Selger de ikke proud produktene i vanlig dagligvarer i Trondheim? I bergen har vi de på Kiwi og Meny :DD

    4. En ting til!! Du virker veldig opptatt av sunnisfiserte produkter og generelt det å spise sunt hele tiden? Spiser du aldri usunt? Og har du noen sinne hatt et forstyrret forhold til mat og kropp?

    5. vi har jo proud i trondheim. vet at bunnpris har fått inn for en stund siden, der har de mange smaker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg