En liten forsmak på sommeren

Hei! Håper alle har hatt en super mandag! Jeg hadde en rolig morgen med god frokost og litt skriving av semesteroppgave, men hvor mye er det mulig å gjøre når man sitter hjemme alene med sola skinnende inn vinduet og Meredith Grey roper på deg fra stua? Ikke mye. Så jeg lagde meg smoothie og begynte en tidlig oppladning til trening. Først fysio og så håndballtrening, der jeg klarte å tråkke over på den foten jeg allerede har betennelse i hæla i, great. Jaja sitter og iser ned både det ene og det andre nå og er klar igjen i morgen. Her er en liten forsmak på sommeren til dere ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Frossen mango

Frossen banan (for konsistensens skyld, trenger ikke være frossen)

Biola zero med smak av mango (kan bruke vanlig melk eller juice her)

Isbiter

Jeg beklager at jeg ikke har mer spesifikk ingrediensliste, men jeg putter bare oppi uten å tenke over hvor mye av alt. Men smoothie er veldig enkelt å jobbe med, for du smaker bare underveis om smak og konsistens er passelig, er den for tykk tilsetter du mer væske, og er den for tynn så tilsetter du mer frukt. Bare tenk at det aldri er noen fasit på smoothie. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer

Siste innlegg