Intervaller under vann

Hei alle fine ♥ I dag var jeg på trening med min gode PT, før jeg dro på skolen og var der til jeg dro hjem for å spise middag med familyen. Jeg skal på håndballtrening senere, men akkurat nå skal jeg chillen med noen episoder Greys, lese litt blad, høre på musikk, drikke te og blogge. Hverdagsluksus kalles det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går prøvde jeg igjen ut noe nytt, ikke på matfronten denne gangen, men på treningsfronten. Forresten, først så må jeg beklage at jeg er så fjern at jeg legger ut oppskrift på spinatpannekaker og glemmer å skrive at det er spinat i dem haha. Jeg har skrevet det om nå. Men ja jeg, Maja og Ida løp intervaller i går, i basseng! Maja har pådratt seg en håndballskade og jeg sliter litt med en betennelse i hæla for tiden, så da er det ingenting som er bedre for kroppen enn å trene i vann, der det er null belastning på noe som helst. Det var veldig annerledes, men jeg liker variasjon og å prøve ut nye ting, så jeg synes det var morsomt, og ikke minst slitsomt. Vi hadde på oss en flyte-vest/belte-greie som henger ved bassenget på 3T-Rosten, som hjalp oss å holde oss over vann når vi løp. Vi kjørte først 2-minuttere med 1 minutt pause x 10, så en runde med 17/13 x 10. Og på 2-minutterne varierte vi litt hvert 30-sekund, mellom høye kneløft, små raske steg, hendene i lufta osv. Hvis noen skulle lure så løp vi ikke på gulvet i bassenget, men på dypet, så vi touchet ikke bakken. Det anbefales for å holde seg unna overbelastning, eller bare for variasjon i treningen. Å kjøre de samme intervallene kan bli sinnsykt kjedelig i lengden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere prøvd det før??

4 kommentarer
    1. Hei jenta❤️❤️❤️Mi. Elsker❤️❤️Deg. Jeg er så glad for at du er kjæresten min!!! Jeg er sååå utrolig glad❤️❤️ I deg!! Så søt du er med pannelugg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg