Quinoa for dinner

Hei dere! Da jeg kom hjem fra trening i dag prøvde jeg noe nytt til middag. Eller, det vil si jeg kom hjem til ferdig laks og brokkoli, men jeg prøvde et nytt tilbehør. Nemlig Quinoa. Rart nok har jeg aldri prøvd det før, men det var jo veldig godt! Det smakte litt som ris, veldig luftige og myke, men samtidig mettende. Den eneste ulempen er at det tar litt tid å lage, eller det tok vel et kvarters tid med kokingen, så  lang tid tok det ikke. Nå sitter jeg her i sofaen nydusjet og nyter middagen min med siste del av Greys sesong 3. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har forresten mais-dilla og har det på alt for tiden haha. Sykt random.

Ha en fin mandagskveld! 
 

5 kommentarer
    1. Har jo sett at du drikker nocco og lurte på om det er sundt egentlig om man feks ønsker å gå ned i vekt?

    2. Hola boss lady 🙂 liker måte du scorer på kamp 🙂 du er helt fantastic å ser på 😉 jg chiller baby 🙂 håper du kos dg extreme mye boss lady 😉 vi blogges,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg