Buns a make her dance

God kveld! I går var jeg hos H2 i Munkegata igjen, og fikk en behandling med hårkur, som gjorde håret mitt silkemykt og lett. I tillegg fikk jeg lurt meg til en stilig hairstyle. Buns med innfletning ♥ Jeg jobber på Downtown hele helga, så dagen i dag har gått ut på å sove, etter treninga som var halv ti i morrest, som det var relativt tungt å stå opp til, etter å ha jobbet i natt, og ettersom jeg sto opp halv seks dagen før fordi vi hadde håndballtrening klokka seks, som det forresten ikke ble noe av fordi vi ikke kom oss inn i hallen, noe vi fant ut da vi sto utenfor hallen midt på natta og frøs. Hahah ah for noen katastrofe-døgn. Jeg merket at jeg holdt pusten mens jeg skrev hele den regla. MEN i morgen er det søndag, så jeg ber om at ingen har lagt noen planer for meg. For jeg har ikke planer om å gjøre noe som helst. Anyways, ha en digg lørdag dere ♥ Vi blogges! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere om frisyren?
 

6 kommentarer

Siste innlegg