Drikker du nok vann?

Er ikke det en evig debatt, om hvor mye vann man skal drikke på en dag? Ikke vet jeg hvor mye man skal ha i seg, men jeg drikker uansett mye vann på en dag. Jeg tenker at det er bedre å drikke mye vann, enn å drikke lite vann. Jeg trener jo en del, og da drikker jeg selvfølgelig vann, men også ellers når jeg gjør lekser, ser serie eller what ever egentlig. Cluet er å ha med seg en drikkeflaske hvor en du går. For det er ingen som gidder å gå til kjøkkenet eller på toalettet, hvis du er på skole eller jobb, for å fylle opp glasset hvert tiende minutt. Med en flaske så er det problemet betydelig redusert. Da er det eneste irritasjonsmomentet at man må tisse stadig vekk haha. Men jeg har hørt at det er bra for kroppen :pp Jeg leste en plass at man kunne gange kroppsvekten sin med 0,03 for å finne ut hvor mange liter vann man skal ha i seg i løpet av en dag. Jeg fikk 2,1 liter – noe jeg leeettt overstrider. 

Jeg fikk meg ei splitter ny, superfresh, knallgrønn glassflaske fra 3T-Shop her om dagen, som hjelper meg med å få i meg nok vann. Vann blir jo mye morsommere å drikke når man drikker fra en sexy flaske vel? De har også gul, svart og rosa. En annen ting man kan gjøre for å gjøre vann litt morsommere å drikke, er å ha litt saft oppi (med eller uten sukker), men bare litt saft. Jeg synes faktisk svak saft er mye bedre enn sterk saft. 

Er den ikke fiiin? Dere finner den her


 

6 kommentarer
    1. Drikker også MYE vann i løpet av dag. Kommer sikkert opp i minst fem liter takket være min gigavannflaske som rommer 1 liter 🙂 vet ikke om dette er bra for kroppen, folk sier jo så forskjellig, men er avhengig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg