Basicly

Søndager med fint vær og null planer er rett og slett bare digg. Jeg sov lenge i morrest og våknet til fellesfrokost med mamma og pappa. Nå er søstersen på hyttetur, parents ute på ski, ergo er det stillhet i heimen og jeg har fått lest litt politics. Litt ski på Tven må jeg også innrømme at det har vært. Nå skal jeg snart dra med noen håndballjenter og se Kolstadguttene spille i Trondheim Spektrum. Jeg mener det, denne søndagen er basicly oppskriften på så digg en søndag kan være for meg. I går var også en fin dag. Jeg var på skolen (faktisk), kjørte en tur til City Lade og kjøpte favoritt-yoghurtisen med katy og Trine, spiste krabbe og reker med mamma og pappa og tilbragte resten av kvelden hjemme hos Hanna med girlsquaden, Candyking og We’re the Millers på Tven. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Genser og bukse fra Carlings (dr.denim)OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har helgen deres vært?

16 kommentarer

Siste innlegg