Det ble pannelugg

//sponset

Hello babes! I dag tok jeg turen til H2 Munkegata, for en hårklipp. Og dere kan vel gjette hva jeg endte opp med? Yes, pannelugg hehe! Jeg hadde vel allerede bestemt meg for å gjøre det da jeg skrev innlegget “haircrush”, så det var egentlig ikke noe å diskutere. I was ready for a change. Jeg har aldri klippet meg på den H2’en, men den var veldig kult innredet og jentene der var utrolig koselige, og ikke minst flinke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var litt vanskelig å definere akkurat hvordan jeg ville ha det, ettersom jeg ikke var helt sikker selv. Har drevet å søkt på “fringe bangs” på Pinterest de siste dagene og det har kommet opp så mye, at jeg har blitt forvirret av meg selv. Men jeg endte opp med å be om en luftig og oppklipt lugg, litt Hailey Baldwin-inspirert. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine Mathilde klippet meg ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er veldig uvant haha, kommer nok til å skvette til litt når jeg ser meg selv i speilet et par ganger. Sånn var det også når jeg klippet meg kort, men det er en tilvenningssak. Uansett så elsker jeg forandring, og jeg ble superfornøyd med luggen. Just love it. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så hva synes dere om looken?? Yeyy or neyy

31 kommentarer

Siste innlegg