Folk må roe seg litt ned

Det er sikkert mange av dere som ser Bloggerne, har jeg rett? Jeg fikk med meg en episode der Kristine sa noe om at hun synes gutter med masse muskler er stygt, og jeg tenkte bare faen nå får hun kjørt seg. Jeg satt med macen i fanget og begynte bare å skrive det her, for jeg har noen tanker. Bloggerne er et realityprogram sant, poenget med serien er å gå bak scenen og se livet til bloggerne uretusjert, så nært virkeligheten som det tillater seg. Det er jo det folk vil se. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg og mine venninner har sittet å køddet om at vi burde hatt et realityprogram, rett før det går opp for oss at det mest sannsynlig ikke kunne blitt sendt på TV, for gud hvor mye bullshit som kommer ut av munnen på oss. Det må være sinnsykt vanskelig å hele tiden måtte passe på hva man sier for ikke å tråkke på en eller annen sjel. Alle er forskjellige og har egne meninger om ting, og det er jo slik det burde være. Og hvor kjedelig hadde det ikke vært om Bloggerne skulle hatt et prikkfritt skrevet manus, slik at de hadde fremstått så perfekt som mulig? Det er jo helt uinteressant å se på. Så lenge man ikke nevner navn eller kritiserer noen for noe de ikke har valgt selv, eller ikke kan forandre på, så er det vel greit å uttale sin mening? La oss si at fru Kardashian West hadde sagt i sitt realityprogram at hun ikke synes det er fint med jenter med oransje hår. Ja da hadde jeg blitt illsint, gått rett inn på twitteren hennes og skrevet masse hatmeldinger til henne!!! For hun kan jo ikke mene det???.. Jo selvfølgelig kan hun mene det, det er jo hennes personlige mening, det vil ikke si at det er et faktum av den grunn. Jeg hadde ikke lagt mer energi i det, annet enn å tenkt at selv synes jeg det er fint jeg. Så da er jo det greit, kan ikke være enige om alt. Vi elsker sladder, vi elsker rykter og vi elsker å burne folk for noe de har sagt i offentligheten. Men la oss være realistiske, jeg tviler på at de svære mannfolka som løfter gud vet hva i benken, tok seg så veldig nær av den kommentaren. Folk må roe seg litt ned. Det er et underholdningsprogram på TV2 Livsstil, ikke Newton på NRK. Spis en bolle og vær takknemlig for at ikke alt det vi sier ikke kommer på national TV, cuz let’s face it, vi hadde tvilsomt klart oss noe bedre selv. 


Det er kjedelig med innlegg uten bilder. Så nå ble det bedre. Eller det er bare min mening da, ikke sikkert alle er enige men. 
 

16 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg at folk burde roe seg. Jeg føler men den eneste 26 åringen som ikke ser på bloggerne, men jeg blir bare så frustrert på enkelte som er med der at jeg heller lar være å se på det

    2. dritbra sagt, folk rage bare over hver lille ting, som om dæm aldri hadd sagt nåkka lignenede eller nå værre. Folk må rett og slett ro sæ ne

    3. kan ikke huske sist jeg kommenterte på en blogg eller noe annet for den saks skyld, men må bare si at du er heelt rå og jeg digger deg og måten du er og tenker på! you go giiirl

    4. Det handler kun om antall seere og inntektene fra reklaminnslagene som sendes mellom programmene.

    5. ååh så fantastisk skrevet, er helt enig! Det handler jo om å vise respekt for andres meninger og godta det – bra skrevet <3

    6. Helt enig! Og når folk mener hun er dobbeltmoralsk for hun synes det er feil at folk skal kommentere kroppen hennes , mens hu gjør det samme så NOO. Det er forskjell å snakke om det til broren din/kompis/venn, enn å fysisk klikke seg inn på bloggen til kristine og skrive ” omg du har anoreksi,du er sykt stygg”. Folk må lære seg forskjellen sånn serr! Bra du skriver noe om det 🙂

    7. Samme med innlegget til de osloguttene om at jenter over 50 kg er feite. Folk lager så stor sak ut av noe som åpenbart er kødd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg