Frrriday

Hei babes! Nå sitter jeg i Åre once again, denne gangen med family (og svigerbror) (perna har fått seg kjærest lolz;p). Skulle til å skrive svigersønn men det er litt tidlig kanskje. Jeg tror jeg blir her til søndag før jeg kjører hjem. Katrine er hjemme fra Bolivia, Rio, Brasil og hele halve jordkloden, så jeg må bruke den tiden jeg har med henne før hun drar tilbake til Karmøy. Hun kom innom en tur før i dag og det var sinnsykt godt å se henne igjen. Jeg hadde nettopp kommet hjem fra trening, jeg og Johanna var på Ukas økt på Ilsvika klokka ti, anbefaler virkelig den timen! Det kjennes i kroppen for å si det sånn. Men nå skal jeg bare slappe av her med snacks og Greys – og ja jeg er hekta. Ha en strålende fredag!! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg