Havrebrød med 3 ingredienser

Hei! I morrest dro jeg på trening, eller restitusjonstrening som vi kaller det dagen etter kamp. Vel, jeg var på mølla i 40 minutter og prøvde å forberede meg mentalt på en løpetrening vi skal ha senere i uka. Dere vet hvor ille 4×4 er sant? Jeg synes i hvert fall det er helt jævlig haha. Og nå skal vi ikke løpe 4×4, men 9×4 (??!) sorry jeg bare er litt sjokkert, er det overhode mulig? Jeg fullførte to runder, på nærmest joggetempo, og ga meg etter det. Jeg hater å gi meg, men jeg var dævv. Så ja beklager sutringa, men jeg måtte bare dele frustrasjonen min med dere. 

Da jeg kom hjem ordnet jeg meg havrebrød, noe som er sykt enkelt og sunt, og som dere absolutt må prøve! Bare rør sammen 60 gram havregryn (eller 50/50 med havremel), en eggehvite og litt vann, så det blir en fast deig. Del den i to og lag de i ønsket størrelse, jeg liker best når de er tynne og større i omkrets. Sett dem i ovnen i 12-15 minutter på 165 grader. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen som vil prøve? ♥

6 kommentarer
    1. Jeg har fulgt med på bloggen din kjempelenge, men er alt for dårlig på å kommentere. Du skriver godt, har varierte og motiverende blogginnlegg, og sist men ikke minst – fy søren så bra du ser ut for tiden!! Du stråler. PS: gå for pannelugg, tror det ville blitt dødskult.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg