Ubeseiret siden 12. november

Hei folkens, god kveld! Jeg skulle egentlig publisere dette innlegget mye tidligere, men hodet mitt var på litt andre steder før i dag, ettersom vi hadde kamp i kveld. Vi spilte mot Byåsen, som vi tapte mot tidligere i sesongen. Jeg liker veldig godt å spille mot Byåsen da, vi er rivaler og det blir jevne kamper hvor begge lagene som oftest spiller bra. Det var første kampen min etter en måned med forkjølelse og dritt, så det var sinnsykt godt (og tungt) å være tilbake på banen. Jeg scoret 6 mål til tross for sikkert like mange bom, så jeg er litt pissed på meg selv, samtidig som jeg er veldig happy med laget ettersom vi klarte å VINNE med to mål til slutt :):)):) OG vi har ikke tapt en kamp siden 12. november, det vil si at vi ikke har tapt noen av de siste 10 kampene (!) Det er ikke verst altså, om jeg får si det selv. Ble litt sånn skrytete innlegg det her, men det er da lov en gang i blant. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg