Nattens bilkollisjon

Søndagen etter en lørdagsnatt på jobb er den beste, da er det ingen som kan forvente noe av meg. Jeg får sove ut de timene jeg mangler og jeg får se serie hele dagen om jeg vil. Jeg har startet på episode 1, sesong 1 av Grey’s Anatomy, så det passet perf på en dag som denne. Man kjenner det litt på kroppen dagen etter, og spesielt når det har vært litt action på jobb. Jeg jobber jo på Downtown, føler jeg må nevne det her hver gang jeg snakker om jobben, for jeg har jo ikke bare lesere i Trondheim, så det er ikke sikkert alle vet hva DT er heller, men det er nattklubb. Så det kan være alt fra drugs, politi, skader og i mitt tilfelle i går natt på vei hjem fra jobb, kollisjon med en annen bil. Eller rettere sagt påkjørsel av en annen bil. For jeg gjorde ingenting, faktisk så sto jeg helt i ro da det kom en bil rett mot meg og landet fint i trynet på Doris (Doris er bilen min, oppkalt etter den blå fisken i Nemo). Det gikk fint da, kunne gått verre, og guttene i bilen var kjapt ute for å se til om det gikk bra, så det var jo snilt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn trøtt matholck i sofaen med McDreamy og resten av sykehusgjengen
 

6 kommentarer

Siste innlegg