Good news

Hei folkens! Jeg har gode nyheter, mest for meg selv, men også kanskje for de som bryr seg litt om meg ♥ Jeg er nemlig veldig på bedringens vei når det gjelder forkjølelsen og drittviruset som har bygd seg luksushotell og invitert alle vennene sine inni meg. Ferien deres er snart over, og jeg er klar for å trene meg opp igjen. Jeg har måttet stå over to håndballkamper, og jeg har vel strengt tatt aldri stått over en håndballkamp i løpet av hele karrieren min, så det skal sies at det har vært ganske jævlig. Men nå har vi ny kamp på tirsdagen, mot Byåsen, og den har jeg store planer om å være med på. Så både i går og i dag har jeg hatt en svett gjenforening med tredemølla. Det kjentes godt å løpe, men jeg skal ikke late som det var piece of cake å løpe intervaller igjen altså, holy shit kondisen må jobbes litt med framover kjenner jeg. I kveld skal jeg spise taco hjemme hos Maja, og Markus er hjemme fra milly så det blir godt å se igjen godgutten vår. Men jeg skal også jobbe i natt, så vi sees i luka på DT (blunkesmilefjes). 


Genser, tights

Ha en fin lørdagskveld! 

11 kommentarer

Siste innlegg