Chill

Follow my blog with Bloglovin

God freddda ♥ Nå sitter jeg å njuuter New Music Friday på spotify, mens jeg spiser pottis og drikker brus på rommet. Sounds like a friday. Taco står på menyen, og en rolig kveld med chill selskap senere. Det har egentlig vært en avslappet dag. Jeg våknet halv ni, tok en dusj, sminket meg lett og tok på meg det første jeg fant, så kjørte jeg avgårde til forelesning på Dragvoll. Etter forelesninga dro jeg hjem og leste litt på egen hånd, før jeg gikk over til å lage meg mat og mistet helt fokus etter det. Alt annet ble mye mer spennende. Nå er det to uker siden jeg har trent og jeg eeer så rastløs. Jeg har egentlig håndballkamp i morgen mot Sverresborg, men til min store skuffelse så ser det ut som at jeg blir nødt til å stå over, fordi jeg kan ikke fortsette slik. Å være syk hele uka, for så å spille kamp, for så å være syk hele uka etter. Nå vil jeg bare bli frisk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bukse fra BDG, Urban Outfitters

Genser fra River Island

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

11 kommentarer

Siste innlegg