Something new

Heii god dag dere! I dag sto jeg opp klokka halv sju, noe som er veeldig uvant med tanke på min nåværende tilstand, hvor jeg har “sykmeldt” meg selv og sover så lenge jeg vil egentlig. Men jeg kom meg på skolen, på øving som det kalles. Det er liksom det eneste ved universitetet som minner om VGS. Vi sitter nemlig en liten gjeng på et klasserom med en lærer og gjør oppgaver og rekker opp hånda og slike greier. Så det er litt koselig, men ikke klokka åtte om morgenen.. Etter øvingen dro jeg hjem, og på vei hjem fra skolen ble jeg utrolig rastløs og fikk lyst til å gjøre noe gøy, så jeg bestilte meg en time til noe jeg ikke har gjort før. Det er om tjue minutter, so I gotta run soon. Noen som tør å gjette hva jeg skal gjærra nå?? Give it a try

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Min nye favorittgenser som jeg fikk fra jentene mine i 20-årsgave. I just looooove it. Er den ikke fin? ♥

13 kommentarer

Siste innlegg