offisielt i tjueåra

Nå er jeg offisielt ikke lenger tenåring! 20 år, tenk deet da. I hodet mitt vil jeg forever være 18 år tror jeg. Jeg vil ikke gi slipp på den følelsen av å være bittelitt kriminell når jeg går inn på polet, eller den gråsonen mellom det å spørre mamma og pappa om lov til noe, samtidig som jeg hadde gjort det uansett om jeg hadde fått lov eller ikke. Nå er jeg voksen og det er ingen som kan si til meg hva jeg må gjøre eller ikke (æsj), haha det går for fort. TJUE ÅR, liksom. Heldigvis er det 21 årsgrense på diverse i USA, så jeg har et år på meg før jeg kan gjøre helt som jeg vil. 

Men selv om 20-årsdagen liksom er en skikkelig BIG happening, så er jeg usedvanlig avslappet. Jeg har ikke planer om å dra ut å kjøpe meg en vodkashot i kveld for å si det sånn, as a matter of fact er det sikkert en stund til jeg kommer til å dra ut. Jaja jeg stresser ikke med noe som helst, tar livet som det faller seg. I kveld skal jeg spise middag med jentene. Vi blogges babes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

12 kommentarer

Siste innlegg