Nyttårsfest med 3T

Hei dere! Kvelden i går var sinnsykt morsom, 3T hadde nyttårsbord og det var såå stemning. Det var på Clarion Hotell, slik som det bruker å være. Dere fikk kanskje med dere på mystory at Karpe Diem var der, og Johan Golden var konferansier. Det ble servert fantastisk god mat og masse drikke. Jeg er fortsatt ikke helt frisk så jeg holdt meg litt unna all vinen, og sippet Kuli ut av bøyde sugerør, eller cola zero da. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, kvelden var bare veldig vellykket.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAfine småjentene, som kanskje ikke er så små lengre ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
flinke mamma holder tale ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
en kort visitt backstage hehe

9 kommentarer

Siste innlegg