guiltfree kakao uten fett og sukker

Another day goes by og jeg er enda ikke frisk. Men noe må jeg bruke dagene mine på, så da utforsker jeg litt på kjøkkenet. Jeg har drukket sikkert 9 kopper om dagen de siste dagene, så da jeg begynner å bli småålig lei av det. Derfor kom jeg på at KAKAO finnes, noe som egentlig er mye bedre enn te i utgangspunktet. Men så tenkte jeg å prøve å lage en litt sunnere variant, som kan drikkes guiltfree errday. Den er kjempeenkel å lage og smakte nydelig ♥

♥ 1 dl Styrk kakao

♥ 1 dl melk (kan også bruke dobbel dose med vanlig melk, og heller mer kakaopulver)

♥ 1 ss kakao

♥ 1 ts Sukrin gold (eller annen søtning, reguler selv hvor søt du vil ha den)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og istedenfor pisket krem bruker jeg melkeskum fra steameren til kaffemaskinen. Funker kjempebra det altså. 

Ha en fin dag! 

10 kommentarer

Siste innlegg