PT og rundstykker

God kveld mine fine ♥ I dag prøvde jeg noe nytt, nemlig å trene med personlig trener! Jeg var på 3T-Ilsvika og fikk et program tilpasset håndball og meg som linjespiller, så det virket veldig greit. Jeg var helt utslitt i hele kroppen etter økta haha. Resten av dagen har jeg prøvd å lest litt skole og ellers spist middag og sett Friends. Nå sitter jeg hjemme hos Trinny med Loui og prater shiit og lager kveldsmat. Just another sleepover. Det gjør hverdagen litt koseligere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bakte rundstykker her om dagen, oppskriften finner dere her. Å følge oppskriften er egentlig ikke så viktig, så lenge dere har cottage cheese, havregryn/havremel og egg så kommer dere veldig langt, bare å smekke alt sammen sammen og sette det i ovnen, og TADA kjempejummy ♥


Hvordan har dagen deres vært?

9 kommentarer
    1. Waou du er på topp Mathilde 🙂 som du vet Mathilde jg chiller hjemme 🙂 ser på film , høre på musikk, spiser mat. Liker ikk det engentelig 🙂 skal finne på noe 🙂 jg sverger 😉 skal flette mg på ønsdag 😉 prøve om det passer eller ikk 😏 kos dg jg digge dg som faen 😉 kos dg 😉

    2. Hei, lurer på om du kan begynne å legge ut mer treningsinnlegg? litt forskjellige øvelser og tips til sunn man 🙂
      Hva syns du er best trening for fettforbrenning ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg