Klar for match

Hei dere, god lørdag ♥ I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å spise frokost og sett KUWTK (er det sånn man skriver det?) Jeg er egentlig ikke noe Kardashian-fan, ikke det at jeg ikke liker hverken dem eller programmet, jeg har bare liksom aldri sett det. Men nå var det maraton på TV2 Livsstil, så da ble jeg sittende. Litt hodepine når Scott drikker seg dritings og blir skikkelig douchbag, men ellers underholdende, må si det altså. 

Denne helga er just another håndballhelg. Vi spiller kamp klokka seks i kveld, i Utleirahallen, mot Volda. De var de siste vi spilte mot før jul, og da slo vi dem, noe som var ganske sjuki ettersom de ledet tabellen og ingen hadde egentlig forventet at vi skulle vinne. Så nå gjelder det bare å gjenskape magien. I morgen tar vi fly til Oslo og spiller mot Oslostudentene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Får du alt håret ditt inn i hestehalen? Hvis ikke, hva gjør du? Har like langt hår som deg og jeg klarer ikke å ha så høy hestehale 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg