A slengbukse kind of day

I dag fikk jeg sykt lyst til å ha på meg slengbukse, bare fordi jeg synes det er stilig. Men så har jeg fått for meg at det ser finest ut på “skinny” girls, så jeg tenkte at jeg kanskje skulle droppe det. MEN så fikk jeg heldigvis klasket meg selv i ansiktet to ganger og komme til fornuft. Slengbukse ser fint ut på alle som ønsker at det skal se fint ut, uansett størrelse jeeez. Sexy isn’t a size, it’s an attitude, right?

Genser fra Bikbok

Bukse fra Gina Tricot

Kåpe fra Reserved

Sko fra et eller annet merke kjøpt på Carma

Hva synes dere?

19 kommentarer
    1. Du kledd det dritbra! og æ mått bare kommenter da æ reagert på at DU sir slengbukse bare kler “skinny” girls, duu e jo i den “kategorien” du og? bare jævli deilig i tillegg med muskla, men du har slettes ikke kraftige bein?? måått bare si d hahha, ihvertfall så keep wearing that slengbukse ´cause you sexy guuurl

    2. Yees, slengbukse!!😍Jeg tenkte akkurat det samme som deg da den nye slengbuksa mi kom fra nelly – at lårene mine va for store for den! Er selv veldig høy og slank naturlig, men ettersom jeg trener heavy legz, har jeg ganske chunky lår! Men herregud, det burde ikke stoppe noen fra å kjøre litt schleng! Du såg dritbra ut i den buksa, som i alt annet :)<33 pis n love

    3. Du er jo så fin uansett 🙂 Men må innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på slengbukse-trenden. Altså jeg lurer på om noen EGENTLIG synes det er fint eller om folk bare innbiller seg at de synes det fordi det har blitt inn igjen? Men for all del, smak og behag.

    4. Ser bra ut.Dette ble kalt sjømannssleng.Har aldri helt skjønt hvordan det kan være en fordel når man er i båt.

    5. ohh you look f*ckin awesome with that hair!! And your eyebrows, natural make up is legend!! And im in love with your coat *.* Loves from Turkey!!! Xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg