Daily struggle

Hei! I dag var årets første skoledag for min del. Torsdag klokka 14.15 starter uka mi med første forelesning, og deet er litt seint, helg i morra liksom. Sånn er det når man går 50% årsstudium. Så uansett, i dag sov jeg lenge, for a change. Og det var godt. Jeg hadde et endeløst mareritt i natt om at jeg var på et forlatt cruiseskip med alle vennene mine og vi var fulle og Hanna falt over bord og ble fritert av pirayaer (ja iknow ikke spør), så da vi fant henne var hun en stor, livløs chicken nugget. Jeg vet jeg sikkert burde kontakte en psykolog med slike forskudde drømmer, men det har bare blitt en daily struggle, eller nightly kanskje. Så poenget mitt er at det var godt å sove lenge, ettersom jeg flere ganger i løpet av natten våknet opp av min egen gråt, haha ahh stakkars menneske..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

So diz is me today, kan vise dere full outfit senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

6 kommentarer

Siste innlegg