Kunsten å fylle dagene

Hei dere! Hittil har denne uka vært skikkelig digg egentlig. Jeg har ikke startet på skolen enda, eller det vil si jeg starter i morgen (torsdag), så det blir sikkert litt annerledes ukeplan når skolen tar sin plass. Men fra mandag til onsdag har det føltes meget greit uten skolens innblanding. I dag våknet jeg av vekkeklokken halv ni og dro på trening med Anna og Johanna. Vi kjørte en kort og effektiv intervalltrening 30×30 (30 sek på, 30 sek av, på relativt høy hastighet – vi kjørte på rundt 17/18, og en stigning på 2). Klokka 10 dro vi på 3T Sterkere, som er en gruppetime med styrketrening (anbefales!), og til slutt dro vi på Yoga-Flow klokka elleve, for å avlaste kroppen med litt tøying og bøying. En skikkelig gjennomført treningsmorgen vil jeg si. Vi dro hjem, dusjet og slappet av litt, før vi fant ut at vi ville spise lunsj i byen. Så vi stappet bilen full av sultne jenter og kjørte til Cowsea ved Solsiden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg spiste en nydelig smoked salmon salad, og resten av jentene spiste sussshi ♥ Etter lunsjen, som ble relativt sen og heller en middag, dro jeg og Johanna på håndballkamp for å se Byåsen elite mot Glassverket, og Byåsen vant!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva har dere gjort i dag? 

8 kommentarer

Siste innlegg