My new baby

Jeg har jo ikke vist dere julegavene mine i år, noe som er litt dårlig, og nå føler jeg det er litt sent å komme med en video der jeg viser de fram. Så da viser jeg dem heller fram litt sånn hver for seg, slik jeg føler for. Så, uten å rakke ned på noen av de andre flotte julegavene mine, så må jeg si at dette ble favorittgaven, ettersom det var det eneste jeg hadde ønsket meg sånn skikkelig. Jeg fikk et Olympus E-PL8 med diverse utstyr av mamma, papppa og grandparents ♥ 

Jeg er som regel på farten og har lært at speilrefleksen er for stor og tung til å ha i en sekk eller ei veske over skuldra en hel dag. Og så føler jeg at å ta bilder med telefonen er for enkelt igjen, så et skjønt, lite kamera som Olympus er just perfect. Den passer til og med i jakkelomma! 


Jeg har ikke blitt helt rutinert enda på innstillingene og funksjonene, men jeg har skjønt at det er mulig å overføre bilder fra kameraet direkte til iphonen over Wifi (på samme måte som GoPro), og det er jo pretty amazing og gjør det veldig enkelt. Likevel bruker jeg sjelden den funksjonen, ettersom jeg bruker bildene til bloggen, og blogger alltid fra macen. Så da overfører jeg via minnebrikke. 

Hvis dere har noen tips til kule innstillinger osv, så blir jeg kjempeglad om dere deler dem i kommentarfeltet ♥ Også hvis dere har noen spørsmål, så skal jeg prøve å besvare dem så godt jeg kan. 


 

6 kommentarer
    1. Så fint kamera! Skjønner godt at du ville ha et mindre, som er mer praktisk å bære på. Jeg lurte på om du kunne fortelle litt om valgfagene du hadde i 2. og 3.klasse på VGS? Hadde vært veldig fint å lese, og få høre hva du synes om valgene og fagene du tok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg