Letter from Italy

Good morning sunshines! I natt har jeg sovet godt og lenge, og jeg merker at forkjølelsen begynner å gi seg mer og mer. Spørsmålet er bare når jeg tør å begi meg ut på en intervall uten å få tilbakeslag, for det har jeg ikke tid til nå. Jeg har to kamper neste helg, en hjemme og en i Oslo, så da må jeg være frisk som en fisk. Men derfor er det digg med en sånn helg som denne, jeg har ikke én eneste plan, deet er digg det. Så nå sitter jeg her med min homemade-starbucks-healthy-morning-frappe-edition og blogger som den rosabloggeren jeg egentlig er (en gammel variant av denne iskaffen finner dere her). Del 2 med tilbakeblikk fra 2016 kommer senere i dag, så kom gjerne innom en tur i kveld også ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oog en ting jeg må vise dere. Da jeg lå under pleddet i sofaen og halvsov med Gilmore Girls på skjermen i går, kom pappa og ga meg et brev jeg hadde fått i posten. Jeg får sjeldent brev i posten så det var jo litt spennende, og da jeg leste det ble jeg så glad ♥ Enn at noen har tatt seg tiden til å skrive og sende brev til meg, også fra Italia da! Det sto ikke noe navn på det, så jeg kom frem til at den beste måten å si takk på var å legge det ut her og si tusen hjertelig takk for brevet, it made my day ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Hei boss lady 😉 er kjempe glad når du er i god humør 🙂 håper dere vinner de to kampene 😉 heia 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg