Just a tiny confession

Hei babes! Takk for masse fine kommentarer på videobloggen! Fikk noen engelske kommentarer om at de siste brynene ble litt for mye, og at jeg ikke trengte så mye sminke 🙂 Haha de skjønte kanskje ikke at jeg var litt useriøs når det gjaldt alle andre enn de første, men men er jo supert at de er ærlige, I sure as hell can handle the ugly truth.

Så, i dag håper jeg ikke mamma og pappa leser bloggen, for her kommer en tilståelse, som gir dem muligheten til å si I told you so. Jeg har nemlig på mirakuløst vis klart å bli forkjølet. Og jeg skal kanskje ikke benekte det faktum at nyttårsaften kan være den grunnleggende årsaken. I det jeg gikk ut døra den 31 januar hadde jeg på meg en kjole som dekket like mye som et håndkle og sko like solide som sandaler. Det var i alle fall slik mamma og pappa så det. Jeg hadde jo tross alt på meg parkas og ullskjerf i tillegg, og jeg var ikke utendørs i det hele tatt (som jeg husker..). Jaja det går ikke an å forandre på det, så her sitter jeg å drikker ingefær-te og c-vitamin once again. Loving life. Vi blogges xoxo. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg