Videoblogg: fifty shapes of eyebrowz

Hei folkens! En stund nå har jeg hatt store planer om å lage en eyebrow-tutorial til dere, det har nemlig vært en del forespørsler om det. Så her en dag satte jeg med ned å tenkte jæddæ nå skjer det, også viser det seg at jeg har bare helt glemt hvordan man lager en sminkevideo, og failer totalt i forsøket. Jeg tror jeg glemte at jeg snakket til et kamera og bare begynte å snakke med meg selv. Men uansett, som dere ser så deler jeg en videoblogg med dere under her, så jeg klarte å sette sammen noe, selv om det ikke ble den tradisjonelle eyebrow-tutorialen.

Hva synes dere om den slags videoblogg? Bare si det rett ut hvis du kjente på irritasjon eller sinne, her er vi åpne om alt ;p
13 kommentarer
    1. Hola mathilde ojala puedas leer este mensaje, te sigo todos los dias desde buenos aires te repito lo que de digo siempre .mas linda es imposible ……

    2. Excuse me my embarrassing you unintentionally, but considering your previous post I agree completely. Everybody need to rest! …To be able to think their thoughts! o:

    3. Hello Mathilde jg ikk var på trening på lenge 😂 men i dag jeg er prøve det jg aldri gjørt løpe speed 12 30 min på den løpe maskin , det er trist at jg røyke 🙂 men kan mer også løfte 125 kilo på skuldre mine å gå sakte med det 😊 du gi mg motivasjon til trening 😊 håper du trur på mg 😉

    4. You should not thicken and darken your eyebrows too much. The style you did at the last part is not good. I think you should do it just slightly. You are so beautiful. You dont need to wear a make up.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg