NM-GULL!!

DET BLE GULL I NM! Og herligheet så deilig! Gårsdagen var preget av stress, nerver og ikke minst en masse glede! Heldigvis var juniorfinalene først ut, så det eneste vi rakk å gjøre før kampen var å spise frokost og komme oss til hallen. Det hadde vært mye verre hvis kampen var på kvelden og vi måtte gått rundt å tenkt på det hele dagen. For jeg kjente at rett før kampen startet, mens vi satt i garderoben, så trodde jeg nesten jeg holdt på å bli syk, jeg var så kvalm haha. Men det var nok bare nerver, og det forsvant med en gang kampen ble blåst igang. Det ble en slitekamp, der vi aldri helt klarte å kjøre fra motstanderne, men det endte med firemålsseier mot Oppsal til slutt. Det at kampen ble sendt på TV ofret jeg ikke en tanke til, og kom faktisk ikke på det før i slutten av kampen, og jeg tenkte – jeeez har jeg gjort noe dumt uten å tenke over det nå. Men FOR en opplevelse det var, sinnsykt morsomt! Og banketten etterpå var også kjempestemning. Så alt i alt var det en veldig bra Oslo-tur. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg