Første juledag

GOD JUL ♥ ♥ ♥ 

Jeg håper dere alle hadde en fantastisk dag i går, med god mat og godt selskap. Min julaften var like fin som alltid her på Røros. Vi startet dagen med julefrokost og en tur til kirka. Etter det var det selvfølgelig tre nøtter til askepott og diverse disney klassikere som sto for tur. Julekaker og julefilmer er noe som går igjen hele dagen, det er sikkert ikke bare jeg som føler det slik, men det er jo så herlig da. Det er liksom slik det skal være. Så kommer kvelden, og vi pynter oss og kjenner lukten av ribbe og julemat fylle huset. Nammm vi spiser alltid ribbe her, og det er så godt. Så til slutt kommer gavene, jippi. Jeg fikk så masse fint!. Jeg vil vise dere senere, men jeg kan si så mye at jeg både fikk Olympus kameraet jeg hadde ønsket meg, og verdens cuteste kaffemaskin awi. 

Jeg var ikke så stor på bildetaking på kvelden da dessverre.. Jaja i morgen tidlig kjører vi hjem herfra, jeg skal nemlig rekke en håndballtrening klokka ti, så når jeg sier tidlig så mener jeg tidlig haha. Vi blogges når jeg er hjemme!


 

6 kommentarer
    1. Blir litt feil å si at du er på Røros, når du også sier at hytta ligger i tufsingdalen. Tufsingdalen er nemlig en bygd i Os kommune, og Røros er en annen kommune i et annet fylket. Skjønner selvfølgelig at det er lettere å si Røros fordi flere kjenner til Bergstaden. Men i hvilken kirke er dere, og kjører dere først til os, også til tufsingsalen når dere reiser på hytta? Ikke noe negativt ment med denne kommentaren, men ble bare litt usikker selv på hvor hytta faktisk er 🙂 ser ut som en koselig plass med tonnevis av julestemning:)

    2. Yo yo yo min kjære gangsta 😀 koselig bilde 😉 jg tar livet md ro 🙂 hjemme å chiller varmt 😉 ses da når du er hjemme 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg